Όλοι μας κάνουμε μερικά βασικά λάθη όταν καλούμαστε να πλύνουμε το αυτοκίνητό μας. Ξεκινάμε να πλένουμε καταβρέχοντας το αυτοκίνητο με το λάστιχο για να φύγουν τα (πολλά – πολλά) με αυτόν τον τρόπο ξεπλένουμε το 30% από τους κολλημένους ρύπους. Εάν έχουμε πιεστικό μηχάνημα θα ξεπλύνουμε το 60%.
Μετά παίρνουμε τον κουβά στον οποίο έχουμε ρίξει νερό με κάποιο είδος σαπουνιού συνήθως απορρυπαντικό πιάτων η σκόνη ρούχων και αρχίζουμε να τρίβουμε το αυτοκίνητο με κάποιο μαλακό σφουγγάρι η κάποια  βούρτσα που μάλλον είναι κατάλληλη μόνο για πατώματα βουτώντας τη (το) ανά διαστήματα ξανά στον κουβά ο οποίος μετά από λίγο περιέχει χώμα – λάσπη- ρύπους πετρελαϊκής βάσης και μαυρίλα από τους επίκαθύμενους ρύπους του δρόμου  μαζί με σαπουνάδα . Με ήσυχη τη συνείδηση μας τρίβουμε με το μαλακό σφουγγάρι που πραγματικά είναι μαλακό και από μόνο του δεν προκαλεί γρατσουνιές. Οι εναπομείναντες ρύποι που όμως δεν καταφέραμε να αποκολλήσουμε με το λάστιχο ξεκολλάνε τώρα  και λειτουργούν σαν ένα πραγματικό σμιρίγδι και σε συνδυασμό με την απορροφητικότητα του σφουγγαριού που με πραγματικό ζήλο τρίβουμε πάνω στο χρώμα δημιουργούν με μαθηματική ακρίβεια τις περιβόητες μικρογρατσουνιές που μοιάζουν με μικρά κυκλάκια.  Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τη βούρτσα που ενδεχομένως μπορεί να είναι και καλής ποιότητας και ίσως να έχουμε δώσει αρκετά χρήματα για να την αποκτήσουμε.

Πλένοντας στο σύστημα του ΛΑΜΠΙΚΟ αποφεύγουμε όλα αυτά γιατί με το σύστημα TOUCHLESS και το ζεστό νερό που διαθέτει σε συνδυασμό με την πρόπλυση που και αυτή γίνεται με ζεστό νερό ΚΑΙ ειδικό σαπούνι δεν χρειάζεται να τρίψουμε τίποτα επάνω στο αυτοκίνητο.

Ακόμη και στην περίπτωση που χρησιμοποιούμε την βούρτσα έχοντας περάσει πρώτα τα 2 προηγούμενα προγράμματα με την απίθανη καθαριστική τους δύναμη δεν υπάρχουν πια ρύποι επάνω στο χρώμα για να δημιουργήσουν αμυχές.
 Η  βούρτσα αποτελείται από φυσική τρίχα αλόγου (πολύ μαλακή) και υπάρχει διαρκείς ροή πλούσιας σαπουνάδας που αποτρέπει τον κίνδυνο αμυχών.